رئیس ستاد انتخابات استان:
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ امانتدار رای مردم در استان سمنان هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 02 March 2021

 امانتدار رای مردم خواهیم بود

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور عصر دوشنبه در همایش نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، دو انتخابات در استان سمنان برگزار خواهد شد که این رویداد مهم سیاسی از ابعاد مختلف دارای اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو اولین انتخابات قرن آینده و انتخابی است که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گام دوم انقلاب است و مردم جهان منتظر هستند که واکنش مردم ایران به این انتخابات چه خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مردم جهان منتظر خواهند بود که آیا این انتخابات در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد؟ و یا مردم کشورمان همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند؟ و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟
خجسته‌پور تصریح کرد: در ۲۸ خرداد همزمان دو انتخابات مهم به عنوان ملی ترین و محلی ترین انتخابات را پیش رو خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: در انتخابات پیش‌رو یک حوزه انتخابیه به وسعت یک کشور که مردم برای انتخابات رئیس جمهوری مشارکت خواهند کرد، فعالیت خواهد داشت و از سوی دیگر یک حوزه انتخابیه می تواند به اندازه وسعت یک روستا و یا شهر باشد که مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت خواهند کرد.
خجسته پور با اشاره به اینکه به احتمال زیاد، انتخابات پیش رو بر کرونا و کرونا بر انتخابات تاثیر گذار خواهد بود، گفت: از یک سو اگر دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری فرایند انتخابات رعایت نشود، احتمال شیوع کرونا ویروس وجود دارد و از سوی دیگر به دلیل هراس از ابتلا، مشارکت تحت تاثیر کرونا قرار خواهد گرفت و از این حیث انتخابات پیش رو نسبت به انتخابات های دیگر متفاوت است.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی فعلی، می طلبد تمام مجریان و ناظران انتخابات نسبت به نحوه چگونگی انتخابات و تسلط بر امور وقت بیشتری بگذارند.
خجسته پور گفت: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانتداری در انتخابات تاکید دارند و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت توجه خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید به دنبال برگزاری انتخابات سالم باشیم، گفت: برگزاری مطلوب انتخابات بر محور رعایت سلامت، امنیت ،رقابت و مشارکت رعایت خط مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
خجسته پور اضافه کرد: توجه به رقابت و مشارکت در انتخابات بسیار دارای اهمیت است و باید تلاش شود در انتخابات پیش رو انتخابی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: همه ما به عنوان ناظر و مجری انتخابات امین رای مردم هستیم و رای مردم حق الناس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار