آغاز مذاکرات برای بازگشت سرمربی سابق
فرهاد مجیدی نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی محمود فکری در استقلال است و مذاکرات با او آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 02 March 2021

به گزارش تابناک سمنان به نظر می رسد هیات مدیره استقلال به این جمع بندی رسیده محمود فکری در جمع آبی ها به بن بست رسیده؛ نه اینکه مربی بدی باشد بلکه نقشه راهی که او تعیین کرده جواب نداده است و صلاح در جدایی و یک شروع تازه است. تغییر برای تغییر. 

 

وریا غفوری بعد از تعویض به نشانه اعتراض راهی رختکن می شود. محمود فکری به جای برخورد با این رفتار به آسانی از کنار آن می گذرد. رشید مظاهری علیه مربی مصاحبه می کند و بعد در میانه های تمرین – تمرین را رها می کند و به کلینیک پزشکی می رود و قهر مهدی قایدی که شاید محمود فکری در آن نقشی نداشته اما بهتر می توانسته آنرا مدیریت کند. 


مشکلات همیشه در استقلال وجود داشته و در پرسپولیس هم وجود دارد اما همواره مربیان سعی می کنند به گونه ای این مشکلات را مدیریت کنند که سر باز نکند چرا که اگر این چنین شود نتایج را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به یاد داریم در گذشته های نه چندان دور سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفت اما مدیریت یحیی به گونه ای بود که حتی یک بار کایپتان به این موضوع نه در رفتار و نه در مصاحبه اعتراض نکرد و تازه به عنوان بازیکن تعویضی چنان با انگیزه بازی می کرد که برای همه درس و الگو شد؛ محمود فکری با همه تاکیداتی که روی مسایل انضباطی داشت با بی انضباطی ها برخورد نکرد و نتیجه امروز آن شده که مدیریت تیمش را از دست داد. 

 

 
 

و یک رفتار اشتباه دیگر که از محمود فکری و کادر فنی اش سر زد تاکید بیش از اندازه روی اتاق فکر بود. به یاد مصاحبه های دست های پشت پرده افتادیم. او حتی در مواجه با یک سوال ساده عنان اختیار را از دست داد و سالن کنفرانس را ترک کرد. شاید بهتر بود که محمود فکری می گفت تیم ایراد فنی دارد و باید روی ایراد فنی تیم کار کنیم  چرا که همه به خوبی می دانیم اگر اتاق فکری هم وجود داشته باشد این بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند و می توانند همه توطئه را با هدایت محمود فکری خنثی کنند. 

 

و اینها برای هیات مدیره استقلال مهمتر از امتیازات از دست رفته است. امتیازات از دست رفته در هفته های آتی قابل جبران است اما وقتی مدیریت تیم از دست می رود جمع کردن حواشی و همدل کردن تیم برای نتیجه گیری بسیار سخت خواهد شد.  فکری با همه تلاش های صادقانه ای که داشت به نظر می رسد نتوانست کاراکتر تاثیرگذاری برای آبی ها باشد و به نظر می رسد جای خود را باید به یک مربی جدید بدهد و او احتمالا کسی نخواهد بود جز فرهاد مجیدی. مربی ای که کنار گذاشتنش از استقلال ما را به یاد برکناری عجیب علی دایی از پرسپولیس انداخت. 

 

 

فرهاد از نگاه تماشاگران استقلال و شاید اعضای هیات مدیره بی‌دردسرترین  و شاید هم بهترین گزینه برای هدایت آبی هاست. او به دنبال تمام کردن ماموریتش در جمع آبی ها بود اما به بهانه بازگرداندن استراماچونی؛ فرهاد مجیدی را کنار زدند و محمود فکری از راه رسید در حالی که اگر این اتفاق رخ نمی داد شاید در سال های آتی و با توجه به تجربیات بیشتری که محمود فکری از مربیگری در لیگ برتر کسب می کرد گزینه بهتری برای استقلال می شد. 

 

تغییر برای تغییر؛ فرهاد مجیدی به جای محمود فکری؛ اتفاق محتمل امروز و شاید روزهای آینده باشد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار