اسلامی راد خبرداد؛
تابناک سمنان: حسن اسلامی راد مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: آرای مرتبط با ۴۸۹ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در سال جاری از سوی تعزیرات حکومتی سمنان صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 06 March 2021

۱۳ میلیارد دلار کالای قاچاق در بازار می‌چرخد - تجارت‌نیوز

 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان سمنان ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به آخرین آمار مقابله با قاچاق در این استان، توضیح داد: ۴۸۹ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در سال جاری از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان رسیدگی و رأی نهایی صادر شده است.

وی همچنین گفت: اطلاع‌رسانی و هماهنگی کمیته‌های مختلف عضو کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت قاچاق کالا و ارز استان برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در روزهای پایانی سال جاری افزایش یابد.

حسن اسلامی راد با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹ پرونده قاچاق کالا و ارز استان در اداره کل تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، افزود: شناسایی و رسیدگی دقیق به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان سمنان همانند ماه‌های گذشته به طور ویژه در استان سمنان پیگیری شود

اسلامی راد با بیان اینکه اجرای دقیق بخش‌نامه و مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، انتظامی و اجرایی با جدیت دنبال شود، ابراز کرد: قاچاق یکی از عوامل مهم در ضربه خوردن تولیدات داخلی است و لذا برای رونق و جهش در تولید می‌بایست با جدیت با قاچاق مقابله کرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ویژه برای جلوگیری از قاچاق کالا در آستانه عید نوروز ۱۴۰۰ پیگیری شود، ابراز کرد: بر اساس آمار ۸۰ درصد از کالاهای قابل عرضه در استان سمنان دارای شناسه کالا است همچنین باید گفت کشفیات قاچاق کالا از سوی نیروی انتظامی از ابتدای فروردین تا بهمن ۹۹ سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با بیان اینکه شیوه قاچاق کالا از سوی قاچاقچیان متفاوت شده و باید مسئولان مربوط نسبت به مقابله با اقدامات قاچاقچیان همواره آگاهی داشته باشند، تاکید کرد: از روز ۱۵ بهمن ۹۸ پایان عرضه لوازم خانگی فاقد شناسه کالا در استان در گام اجرایی قرار گرفته و تا کنون با جدیت دنبال می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار