رضا علی اصغری:
تابناک سمنان: رضا علی‌اصغری  معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۴۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به منظور اجرای طرح‌های توسعـه و احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هزینه شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 07 March 2021

ارتباط هوایی خط برق پرندک - شهریار برقرار شد - انرژی امروز

 

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان روز یکشنبه به رسانه ها افزود: با هدف استمرار خـدمات دهی به مشترکان، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۱۵۳ هزارمتر شبکه توزیع برق احداث و بهسازی شد.

وی با اشاره به این که ۴۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی در استان احداث شد افزود: به منظور پایداری شبکه های توزیع برق، بهسازی ۶۸ هزار مترشبکه فشارضعیف هوایی و زمینی، از دیگر اقدامات به عمل آمده در شهرستان های استان محسوب می شود.

رضا علی‌اصغری با بیان این که طرح توسعه ۶۱ هزار و ۹۰۰ مترشبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی اجرا شد گفت: عملیات اصلاح ۲۵ هزار مترشبکه ۲۰ کیلوولـت، ازجمله اقـدامات صـورت گـرفته توسط واحدهای اجرایی توزیع برق سمنان بود.

علی‌اصغری با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکان ۱۸۶ ایستگاه هوائی و پنج پست زمینی توزیع برق افتتاح و وارد مدارشد اضافه کرد: طرح بهسازی ۲۸۷ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق، از ابتدای سال تا به حال به اجرا در آمده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان یادآورشد: برای پایداری سامانه روشنایی معابر، عملیات نصب و بهینه سازی یکهزار و ۶۸۱ دستگاه سرچراغ نیز توسط گروه های روشنایی معابر این شرکت اجرا شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار