مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شمار مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش علوم پزشکی سمنان به اندگی کمتر از ۱۸ هزار نفر رسید.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 07 March 2021

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته هشت بیمار مبتلای دیگر با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه بستری شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و از 16 الی 17 اسفند ماه سال جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 687 نفر رسیده است .

نوید دانایی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در این دانشگاه ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا کنون 17 هزار و 961 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

دانایی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این 13 هزار و 274 بیمار مبتلای دیگر نیز به صورت سرپایی در شش شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به وجود دو دانشگاه علوم پزشکی در استان یادآوری کرد: 6 شهرستان از شهرستان‌های هشت‌گانه استان شامل:  دامغان، سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به سه هزار و 971 نفر رسید.
دکتر دانایی از عموم مردم استان خواست با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها و اجتماعات، کادر درمان استان و مدافعان سلامت را در کنترل این بیماری عالمگیر یاری دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار