معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در حوزه تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 07 March 2021
 
کمبودی در تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان وجود ندارد

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی‌نژاد، در همایش فرمانداران استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نظارت بر بازار و قیمت‌ها با جدیت باید دنبال شود.

وی تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در حوزه نظارت و کنترل بر بازار و قیمت‌ها در آستانه عید نوروز استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: روز گذشته 7.5 تن مرغ وارد بازار استان سمنان شد که نسبت به میانگین چند روز گذشته قدری کاهش داشته است.

شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: در استان سمنان در حوزه تولید مرغ و تخم‌مرغ هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و آنچه مهم است ساماندهی حوزه توزیع است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه معاونت اقتصادی استانداری سمنان با تمام قوا در خدمت فرمانداران است تا با همکاری و هم‌افزایی جمعی مشکلات موجود در حوزه اقتصاد حل شود، گفت: بهبود وضعیت اقتصادی استان سمنان منوط به افزایش تعامل و همکاری‌های همه‌جانبه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: باید توانمندی کنترل شرایط خاص نوسانات را داشته باشیم و تلاش کنیم با رویکردی مناسب و یکسان نسبت به تحقق هشت اولویت اعلام شده از سوی استاندار سمنان اقدام کنیم.

 شریفی‌نژاد یکی از مشکلاتی که سبب عدم چابک‌سازی در نظام اداری شده است را عدم نظام‌مند بودن برخی برنامه‌ها و اقدامات عنوان کرد و گفت: باید رویه‌ها در این راستا اصلاح شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار