مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ثبت نام ۵ هزار و ۷۰۰ دختر در مراسم جشن تکلیف رسانه‌ای «شده‌ام ۹ ساله» خبرداد و گفت: وزارت آموزش و پرورش، ستاد عالی کانون‌های مساجد، ستاد اقامه نماز و رسانه ملی در برگزاری این جشن مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 08 March 2021

به گزارش تابناک قم، مریم شهبازی زاده با بیان اینکه در سال جاری جشن تکلیف «شده ام ۹ ساله» ویژه دختران تازه مکلف به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم همزمان با ۲۱ اسفند و عید مبعث با پخش از رسانه ملی و به میزبانی آستان مقدس بانوی گرامت پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته مراسم جشن تکلیف «شده‌ام ۹ ساله» به صورت حضوری ویژه دختران استان قم برگزار می‌شد، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به وضعیت کرونا و محرومیت دانش آموزان از برنامه‌های فرهنگی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصمیم گرفت تا با همکاری وزارت آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز، کانون‌های فرهنگی مساجد و رسانه ملی در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق محروم و نومکلفان از برنامه‌های فرهنگی، جشن تکلیف «شده‌ام ۹ ساله» را به صورت مجازی و با بهره‌مندی از بستر رسانه ملی برای دانش آموزان دنبال کند.

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: تاکنون ۵ هزار و ۷۰۰دختر دانش‌آموز برای شرکت در این جشن با استفاده از سایت آستان مقدس بانوی کرامت ثبت نام کرده‌اند و در کانال ایتا «شده ام ۹ ساله» ۶ هزار و ۱۹۱ دانش آموز دختر عضو شده‌اند که از برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و بازی‌های این کانال استفاده می‌کنند و احکام مورد نیاز دختران دانش آموز در قالب بازی به آنها آموزش داده می‌شوند.

شهبازی‌زاده افزود: دختران تا یک روز قبل از برگزاری مراسم جشن می‌توانند ثبت نام کرده و بسته‌های فرهنگی جشن که با همکاری موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه تهیه شده است، را از طریق لینک zaer.amfm.ir سفارش دهند.

وی با بیان اینکه در کانال شاد ویژه این مراسم نیز نزدیک به ۶ هزار نومکلف عضو شده‌اند، یادآور شد: ثبت نام در این مراسم جشن از طریق لینک ۹sale.amfm.ir نیز انجام می‌شود و دختران نومکلف می‌توانند در کانال «شده ام ۹ ساله» در ایتا عضو شوند و از برنامه‌های فرهنگی این جشن استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار