مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از فردا ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین سال بعد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 09 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران و به نقل از اعلام شهرداری پایتخت، عمار سعدیان فر روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: اصحاب رسانه مطابق هرسال می توانند با مراجعه به سامانه «تهران من» نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند.

وی یادآورشد: برای ثبت نام خبرنگاران باید پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک بر روی نام و نام خانوادگی خود، وارد قسمت "خبرنگار هستم" شوند و پس از آن مدارک لازم از جمله مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

سعیدیان فر اظهارداشت: به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می توانند فقط در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام می دهند، اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از سوی رسانه مربوطه به آنها تخصیص نیابد، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تخصیص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال باید مدارک خود را بار دیگر بارگذاری کنند.

سعیدیان فر افزود: طراحی جدید صفحه ثبت نام خبرنگاری تهران من، موجب تسهیل روند ثبت نام اصحاب رسانه خواهد شد و بدون شک روند تخصیص طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری را سرعت خواهد بخشید.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: مدارک متقاضیان کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۰ به سرعت بررسی خواهد شد و زودتر یا همراه با تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری، کارت بلیت متقاضیان مذکور صادر یا شارژ مجدد خواهد شد.

وی تاکید کرد: سهمیه های طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۳۹۹ تا زمان پایان تخصیص سهمیه های طرح ترافیک مربوط به سال ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار