نماینده ولی فقیه در استان
امام جمعه ایلام گفت: علاوه بر خانواده ها مدیران و اولیای مدارس نیز در هدایت دانش‌آموزان در مسیر تربیت و آموزه‌های اسلامی نقشی مهم و اساسی دارند.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 09 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز سه‌شنبه در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت : علاوه بر خانواده ها مدیران و اولیای مدارس نیز در هدایت دانش‌آموزان در مسیر تربیت و آموزه‌های اسلامی نقشی مهم و اساسی دارند.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش به دلیل شرایط خاص آموزش تحصیلی در سال جاری باید نگاه ویژه به تربیت دانش آموزان داشته و در کنار آموزش تربیت و پرورش آنها نیز مدنظرشان قرار گیرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به آمار ارائه شده از سوی آموزش و پرورش در خصوص عدم دسترسی شماری از دانش آموزان استان به ابزار هوشمند برای تحصیل تاکید کرد: تلاش برای بهره مندی همه دانش آموزان از ابزارهای آموزشی در این زمینه باید سرعت بیشتری انجام شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دشمن همیشه در صدد است بر روی نقاط قوت سرپوش گذاشته و نقاط ضعف را نشانه گیرد ولی نیاز امروز ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه است.

وی بیان‌کرد: امروز کشور در شرایط سخت تحریم در بسیاری از عرصه ها پیشرو بوده و در این زمینه باید ضعف‌ها شناسایی و برطرف شوند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار