رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: میانگین استفاده دانش آموزان ایلامی از بستر شبکه شاد 87 درصد است.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 11 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سیدجواد حسینی اظهار کرذ: حدود ۱۵ هزار دانش آموزان ایلامی نیازمند سیستم هوشمند جهت آموزش مجازی هستند که در این راستا یک هزار و ۳۳۰ تبلت در استان تهیه و اهدا شده است و وزارت آموزش و پرورش نیز ۵۰ درصد اعتبار خرید ۱۳ هزار و ۶۷۰ تبلت باقیمانده را برای دسترسی کلیه دانش آموزان محروم استان تامین می کند.

وی با بیان اینکه میانگین استفاده دانش آموزان کشور از بستر شبکه شاد ۷۱ درصد است، گفت: این میزان در ایلام ۸۷ درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

حسینی با بیان اینکه برای آموزش دانش آموزان استثنایی نیازمند فضایی پنج برابری نسبت به آموزش عادی هستیم، گفت: در این راستا اعتبارات آموزشی حوزه استثنایی ایلام در سال آینده ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود:: سال ۱۴۰۰ چهار مدرسه استثنایی که یک مدرسه آن برای افراد دارای بیماری اوتیسم در نظر گرفته شده احداث می شود.

حسینی با بیان اینکه مراکز مشکلات ویژه یادگیری ایلام جزو بهترین مراکز کشور محسوب می شوند، گفت: ایلام همواره در کلیه حوزه ها دارای پتانسیل ، استعداد و ظرفیت است که باید این استعدادها به سرعت شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار