مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۲ جایگاه عرضه سوخت در استان به دلیل بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع کرونا به مراجع قضایی معرفی و پس از اخذ تعهد مجاز به ادامه فعالیت شدند.
کد خبر: ۹۴۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 11 March 2021
 
کم‌توجهی به نکات بهداشتی ۲ پمپ بنزین سمنان را به مراجع قضایی کشاند

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اکبر عرب عامری ابراز داشت:  جایگاه‌‍‌های سوخت ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در صورت بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به وسیله کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و شاهرود مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: جایگاه‌های عرضه سوخت ملزم به تامین دستکش و یا پلاستیک فریزر هستند و در صورت سهل‌انگاری مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت در استان به صورت سرزده بررسی و هر هفته گزارش بازرسی‌ها به استانداری سمنان ارسال می‌شود.

عرب‌عامری تصریح کرد: کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به منظور جلوگیری از ابتلا و شیوع کرونا رعایت کنند.

وی با اشاره به کاهش فروش در جایگاه‌های عرضه سوخت استان سمنان، یادآور شد: جایگاه‌داران با توجه به کاهش فروش و کاهش درآمد تحمل هزینه اضافه ندارند و ضرورت دارد در زمینه تامین اقلام بهداشتی در جایگاه‌های سوخت به منظور مبارزه با شیوع کرونا به این بخش کمک شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان درباره الزام استفاده از ماسک برای مراجعه‌کنندگان در جایگاه‌های عرضه سوخت، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک به سلامت شخص کمک می‌کند و الزام قانونی ندارد و افراد باید خود به سلامت شان اهمیت دهند و از ماسک استفاده کنند.

۴۲ باب جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی و ٧۴ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در استان سمنان فعال است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار