در سال جاری؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۷۶ باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون با هوشیاری و تحقیقات پلیس استان متلاشی شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 13 March 2021

گروگانگیری فقط برای 2 میلیون تومان!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ۱۴ تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان کشف شد.

وی اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال ۹۸ نسبت به سال‌های قبل چشمگیر و کم سابقه بود و امسال نیز پلیس استان سمنان توانست با هوشیاری و تحقیقات تخصصی کشفیات خوبی در زمینه مواد مخدر داشته باشد.

سردار عبدالله حسنی تصریح کرد: میزان کشفیات قاچاق مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافت.

سردار حسنی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان سمنان تماس برقرار کردند که فراوانی تماس‌ها در زمینه امور مرتبط به پلیس راه، مزاحمت و نزاع و درگیری بوده است.

حسنی اظهار داشت: تامین و ارتقای نظم و امنیت جامعه وظیفه ذاتی پلیس است و نیروی انتظامی اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را برنمی‌تابد.

وی یادآور شد: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه تامین امنیت است و پلیس استان سمنان برای حفظ امنیت اجازه جولان به اراذل و اوباش نمی‎دهد.

وی ادامه داد: ۵۹ نفر از اراذل و اوباش از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان دستگیر شدند و فعالیت افرادی که به عنوان اراذل و اوباش در استان  قبلا دستگیر شده‌ بودند رصد می‌شود و تحت نظر قرار دارند تا در امنیت و نظم جامعه اختلال ایجاد نشود.

حسنی ابراز داشت: با تلاش‌های پلیس می‌توان گفت فعالیت اراذل و اوباش در استان سمنان در حد صفر است و اجازه هنجارشکنی به آنان داده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۹۵ درصد جرایم سایبری رخ داده در استان از ابتدای امسال تا کنون با ترفندهای تخصصی پلیس کشف و منجر به نتیجه شد.

حسنی ابراز داشت: ۲۲۷ نفر از ابتدای امسال تا کنون در زمینه جرائم سایبری در استان سمنان با کمک پلیس فتا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: رسانه ها با اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه مقابله با جرائم سایبری نقشی مهم دارند و انتظار می‌رود در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

وی با اشاره به افزایش وقوع سرقت در سالجاری نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: کشف سرقت امسال در مقایسه با سال گذشته چهار درصد افزایش یافت و در مجموع وضعیت استان سمنان مطلوب است.

حسنی یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات حفاظت فیزیکی، هرگونه تردد مشکوک را با تماس با شماره ۱۱۰ به منظور پیشگیری ازسرقت گزارش کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۵۶ باند سرقت از ابتدای امسال تا کنون در استان با هوشیاری پلیس متلاشی شد.

وی تصریح کرد: امسال پلیس امنیت اقتصادی برای برقراری امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق در استان سمنان تشکیل شد و در زمینه کشف قاچاق و جرائم اقتصادی امسال نسبت به سال گذشته عملکرد پلیس ۱۰ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: وقوع تصادف‌های درون شهری و برون شهری استان از ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۱ درصد و تصادف‌های جرحی ۴۴ درصد کاهش یافت.

حسنی بیان کرد: تصادف‌های جرحی درون شهری از ابتدای امسال تا کنون در استان سمنان ۲۲ درصد و تصادف‌های منجر به فوت ۴۳ درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: تصادف‌های برون شهری منجر به فوت از ابتدای امسال تا کنون ۳۰ درصد و تصادف‌های جرحی برون شهری ۲۱ درصد کاهش یافت.

وی یادآور شد: امسال پلیس استان سمنان با پنج‌هزار نیرو در طرح نوروز به جامعه در بخش‌های مختلف برای ارتقای امنیت خدمات‌رسانی می‌کند.

حسنی با اشاره به مسایل چهارشنبه پایان سال ابراز داشت: پلیس برای برقرای نظم و امنیت جامعه با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند.

وی از شهروندان خواست: از ترقه‌بازی و استفاده مواد محترقه به منظور حفظ سلامت خود و خانواده پرهیز کنند و با بروز حوادث احتمالی ناگوار، عید نوروز را برای عزیزانشان تلخ نکنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس استان به منظور تامین نیروی انسانی از بین جوانان متعهد نیرو جذب می‌کند و افراد متقاضی می‌توانند به بخش گزینش نیروی انتظامی استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پلیس استان سمنان در زمینه درجه‌داری در مقطع دیپلم نیرو جذب می‌کند و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از بخش گزینش نیروی انسانی پلیس راهنمایی بگیرند.

وی اضافه کرد: بعد از متولیان سلامت بیشترین درگیری با ویروس کرونا به واسطه ذات کار پلیس، مربوط به کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: پلیس بدون اینکه از سلامت افراد مراجعه کننده یا متهمان آگاه باشد با آنان در ارتباط است. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار