تابناک_جشنواره ملی «رسانه-شهر» با محور روزنامه‌نگاری شهری در ۳ رشته مصاحبه، گزارش و عکس خبری اعلام در پاییز ۹۹ برگزار شد و خبرنگاران سراسر کشور برای حضور در این جشنواره آثار خود را ارسال نمودند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 14 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نتایج جشنواره در ۲۳ اسفند۹۹ اعلام شد و تنها اثر بر گزیده جنوب کشور در این جشنواره،گزارش مریم منصف، خبرنگار روزنامه دریا از بندرعباس است.
در رشته گزارش و بخش اصلي با قضاوت دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده گزارشی با تیتر «حجابي كه هر روز آب مي‌رود» اثر محمد مهدی عنایت‌پور از پایگاه خبری «شهر20» عنوان برگزیده را کسب کرد.


فاطمه علی‌اصغر از خبرگزاری ایرنا با گزارش «پز عالي در خانه‌هاي خالي»، مریم منصف از روزنامه دریا، بندرعباس با گزارش «المان‌هاي بي‌هويت؛ هدررفت بيت‌المال»، فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس-رشت با گزارش «همه چيز درباره غسل و تدفين اموات كرونايي در رشت» عنوان قابل تقدیر را به دست آوردند.


از برگزیدگان با لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی 30 میلیون ریال و عناوین قابل تقدیر با لوح سپاس و جایزه نقدی 10 میلیون ریال تقدیر شد.


شایان ذکر است «فضاهای تعاملی و انسان‌محور، بافت تاریخی، باغ‌ها و فضای سبز شهری، مبلمان و زیباسازی شهری، اقتصاد شهری، بازیافت و مدیریت پسماند، آسیب‌های اجتماعی، توسعه گردشگری، سبک زندگی، اخلاق و فرهنگ شهروندی، حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا، بازآفرینی شهری» موضوعات محور اصلی جشنواره رسانه شهر بود و همچنین «شیراز شهر دوستدار کودک»، «شیراز پایتخت کتاب ایران» و «شیراز شهر جهانی صنایع دستی» موضوعات بخش ویژه جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار