مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:
تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 16 March 2021

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان هرمزگان افزود: منزلت و شأن هر دستگاهی را در بزرگی و جایگاه روابط عمومی ها می تواند پیدا کرد چون روابط عمومی ها پل اتصال بین دستگاه و جامعه هستند و هرچه این پل مستحکم تر و قوی تر باشد، جایگاه و منزلت دستگاه نیز در افکار عمومی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: جامع ترین و کامل ترین و همچنین دقیق ترین تحلیل و راهبرد های منطبق با خواست افکار عمومی از طریق روابط عمومی می‌تواند ارائه شود چراکه روابط عمومی در بین مردم است می تواند نقش راهبری و منتقل کننده مطلوب فعالیت‌های دستگاه در افکار عمومی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مدیریت، کنترل و کاهش تعارضات از نقش های مهم روابط عمومی هاست و این روابط عمومی است که با تبیین درست و به موقع، می توانند زمینه بروز بسیاری از تنش ها که باعث به مخاطره انداختن آرامش جامعه می شود، جلوگیری کنند.

به گفته بیت اللهی، فعالیت روابط عمومی ها باید منطبق با اهداف دستگاه تعریف شود نه امیال شخص مدیر، و روابط عمومی باید به دور از نگاه های جناحی و خواسته های بعضا نابجای مدیران، باید راهنما و عصای دست مدیر در برون رفت از مشکلات و تحقق اهداف سازمانی باشد.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها تکمیل کننده رسالت رسانه ها هستند، اظهار داشت: روابط عمومی باید تعامل سازنده با اصحاب رسانه داشته باشد و تلاش کنند فعالیت های مطلوب صورت گرفته و امید بخش را در جامعه تزریق کنند و تعارضات مرتبط با دستگاه را به حداقل برسانند.

بیت اللهی گفت: برای بهبود عملکرد و حصول نتایج مورد نظر و در اختیار داشتن روابط عمومی های کارآمد باید روابط عمومی ها به علم روز مجهز شود و علاوه بر در اختیار داشتن تجهیزات لازم، از کارگاه های توانمند سازی مستمری برخوردار باشند.

 

در این آیین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان از روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار