رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی درسطح شهرستان پردیس به طور ۲۴ ساعته فعال و در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 22 March 2021

 

«محمد قریشی» روز دوشنبه گفت: شهروندان اطلاعات خود را در خصوص تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را به گشت های بازرسی حفاظت از اراضی به سامانه ۱۳۱ گزارش بدهند.

وی افزود: اراضی کشاورزی فقط مخصوص عملیات کاشت و برداشت محصولات کشاورزی است و با هر گونه دخل و تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد می شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مستمر به شهروندان، اظهار داشت: خدمات رسانی به شهروندان و بهره برداران در تمام روزهای سال تداوم دارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در قالب کشیک های نوروزی آماده خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران بخش هستند و با حضور در مزارع برای ردیابی آفات و بیماری ها و بازدید از فروشگاهها و نهالستان ها اقدام می کنند.

قریشی افزود: ارائه اطلاعات هواشناسی، مشاوره و خدمات فنی در امور زراعی و باغبانی، خدمات پس از فروش نهاده به بهره برداران بخش دیگری از خدمات این اداره در تعطیلات نوروز است که روزانه به مراجعان ارائه می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار