کد خبر: ۹۵۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 22 March 2021

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه استان در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از تهران به سمت مازندران در محدوده چلاو ، پلور و سه راهی لاسم سنگین و در محدوده آب اسک تا بایجان نیمه سنگین است. 

همچنین تردد خودرویی برای محور کندوان نیز در مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه ، پل زنگوله در محدوده استان مازندران نیمه سنگین و در باقی این محور پرحجم گزارش می‌شود. 

طبق گزارش مرکز مدیریت راه ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان از جمله سوادکوه، کیاسر ، کناره و محور شرقی استان در هر دو مسیر پرحجم و روان می باشد. 

ترافیک شبانگاهی محورهای مواصلاتی استان در حال است که از ساعات اولیه صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در جاده های هراز و کندوان و ورود موج جدیدی از مسافران به استان هستیم. 

پیش از این نیز پلیس راه استان مازندران نسبت به تداوم ترافیک سنگین در جاده های مواصلاتی استان از سمت پایتخت کشور اطلاع داده بود. 

ورورد مسافران به مازندران در شرایطی است که بارها از سوی مسئولان بهداشتی و درمانی و همچنین متولیان مدیریت ویروس کروان در استان خواسته شد تا مردم استان های دیگر فعلا به مازندران سفر نکنند زیرا نه تنها هنوز شرایط حساس همه گیری ویروس کرونا در این استان حاکن است، بلکه از حدود  روز گذشته شاهد رشد مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در در این خطه از شمال کشور هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار