استاندار سمنان گفت: شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 25 March 2021

استاندار سمنان: توجه به خواسته جوانان لازمه شکوفایی توانمندی‌ آنها است

 

به گزارش تابناک سمنان  علیرضا آشناگر روز پنجشنبه با انتشار پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را تبریک گفت و افزود: جوانان، به‌عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان برومند ایرانی در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص، قدم‌های بزرگی را در هموار نمودن مسیر توسعه کشور برداشته و عزت ملی را به ارمغان آورده‌اند.
در ادامه پیام آمده است: زادروز فرخنده حضرت علی‌اکبر(ع) که روز جوان نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا بیش‌از همیشه به دغدغه‌ها، توانمندی‌ها، افکار و باورها و ارزش‌های نسل جوان توجه کنیم، بی‌شک شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است.
آشناگر در ادامه پیام گفت: شناختن نیازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار با هجمه فرهنگی دشمنان‌، می‌توان ضمن تبیین شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) برای نسل جوان، به فرمایش مقام معظم رهبری در "بیانیه گام دوم انقلاب" لبیک گفت و این کشور را از آسیب‌ها ایمن ساخت.
استاندار سمنان در پایان پیام گفت: اینجانب، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور و استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی، شادکامی و سلامتی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند خواستارم. امیداست در سال جدید جوانان استان سمنان، با عزمی ملی و با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش، در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.
 یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) سرور جوانان اهل بهشت است. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار