دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در استان سمنان از ثبت نام ۲۱۳ نفر در این جشنواره خبر داد و تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را تا کنون ۴۵۷ اثر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 04 April 2021

آثار ارسالی به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان به ۴۵۷ رسید

 

به گزارش تابناک سمنان تاکنون در این جشنواره ملی ۲۱۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۰ نفر ۴۵۷ اثر را به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده اند.

از این تعداد اثر ۲۸۷ اثر در بخش اصلی شامل ۸۷ عکس، ۵۸ گزارش ( خبری یا توصیفی)،  ۴۹ مصاحبه، ۴۳ سرمقاله و یادداشت، ۳۳ تیتر و  ۱۷ خبر و در بخش ویژه نیز ۱۷۰ اثر شامل ۶۴ کلیپ، ۴۰ پادکست، ۳۶ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۲۲ موشن گرافیک، پنج انیمیشن و سه اینفوگرافیک بود.

تهران، سمنان و خراسان رضوی در بین استانهای کشور بیشترین آثار ارسالی را در این جشنواره داشته اند به طوریکه از تهران ۱۷۵ اثر، از سمنان ۵۷ اثر و از خراسان رضوی ۵۰ اثر تاکنون به جشنواره ارائه شده است.

 همچنین اصفهان با ۳۴ اثر، مازندران با ۲۹ اثر، خوزستان با ۲۶ اثر، کردستان و قم با ۱۱ اثر، قزوین، آذربایجان شرقی و زنجان با هفت اثر، ایلام با ۶ اثر، هرمزگان و گلستان با پنج اثر، همدان، گیلان و کرمان با چهار اثر، یزد و بوشهر با سه اثر، کرمانشاه، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با ۲ اثر و استانهای آذربایجان غربی، چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی با یک اثر در رده های بعدی قرار دارند.

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در استان سمنان با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شده است.

 این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود که بخش اصلی شامل رشته ‏های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه ‏ای در موضوع قرآن کریم، رشته ‏های انیمیشن، موشن‏ گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان وکلیپ را دربر می ‏گیرد.

علاقه‏ مندان می‏ توانند آثار خود را از طریق نشانی اینترنتی ayat.farhang.gov.ir  به دبیرخانه ارسال کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار