نماینده، ولی فقیه در سمنان؛
تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 04 April 2021

ستاد بازسازی عتبات عالیات

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان اظهار داشت: ساماندهی گروه‌های تخصصی برای بازسازی عتبات عالیات امری ضروری است.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم و علاقه‌مندی آنان برای کمک به بازسازی حرم امامان در عتبات عالیات افزود: مردم ولایتمدار استان سمنان عاشق اهل‌بیت (ع) بوده و همواره در اجرای طرح‌های کمک به بازسازی عتبات عالیات نقش پررنگی داشتند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه آحاد مردم این استان آمادگی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات را دارند؛ اضافه کرد: روستائیان استان سمنان برای کمک به بازسازی حرم شریف امامان در عتبات عالیات آمادگی لازم را دارند.

آیت الله شاهچراغی گفت: بیش از 90 درصد تعهدات ستاد عتبات عالیات در زمینه بازسازی محقق شده است.

جبار دوست‌محمدیان با بیان اینکه سال گذشته طرح‌های مختلفی در زمینه بازسازی و ساخت در عتبات عالیات اجرایی شده است؛ اضافه کرد: بیش از 90 درصد تعهدات استان سمنان در سال گذشته در زمینه بازسازی و ساخت محقق شده است.

وی با بیان اینکه امسال اجرای پروژه‌های مختلفی در بازسازی عتبات عالیات به استان سمنان واگذار شده است؛ خاطرنشان کرد: ساخت درب امامین عسکرین در سامرا به استان سمنان واگذار شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا با کمک مردم و همچنین خیران طرح‌های واگذار شده در زمینه بازسازی و ساخت در عتبات عالیات به‌خوبی اجرایی شود.

دوست‌محمدیان با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان در محورهای جمع‌آوری نذورات، مواکب و اعزام نیروهای تخصصی فعالیت دارد و اقدامات متعددی را انجام داده است؛ اضافه کرد: استان سمنان همچنین در زمینه نذورات در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار