17 فروردین ماه صورت می گیرد:
سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی استانداری سمنان از سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در روزهای آتی خبر داد و گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سه شنبه ۱۷ فروردین ماه به‌منظور بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان و افتتاح چند طرح علمی و پژوهشی به استان سمنان سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 04 April 2021

افتتاح چندین طرح علمی و دانش‌بنیان در سفر سورنا ستاری به استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الله یحیایی 15 فرودین‌ماه اظهار کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بدو ورود به استان سمنان با حضور در پارک علم و فناوری استان  مسقر در شهرستان شاهرود  فاز اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری را افتتاح و در ادامه مراکز رشد شماره ۲ و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در این شهرستان را نیز افتتاح خواهد کرد. 

وی افزود: معاون رئیس‌جمهور در ادامه ضمن بازدید از شرکت های حوزه ICT و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری‌ها و فناوری‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: دکتر ستاری در ادامه‌ی سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش‌بنیان ریخته‌گری دقیق پارس و شرکت دانش‌بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی بازدید خواهد کرد.

معاون روابط عمومی استانداری سمنان افزود: معاون رئیس جمهور در ادامه ی سفر یک‌روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر خواهد کرد و  با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM را افتتاح خواهد کرد.

وی یادآوری کرد: معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور در ایستگاه پایانی سفر خود به استان با حضور در شهرستان سمنان علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از مرکز رشد پورسینا پارک علم و فناوری استان سمنان نیز بهره برداری خواهد کرد.‌

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار