کد خبر: ۹۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 05 April 2021
در راستای بخشنامه شماره 710/59 وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برای طرح جذب معلم وظیفه سال 1400 ثبت نام می نماید.

به گزارش تابناک تبریز از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، عطائی اعلام کرد: با توجه به اختصاص تعداد 98 نفر سهمیه جذب سربازمعلم به استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام از داوطلبان جذب معلم وظیفه ( سرباز معلم ) که دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس بوده و دارای برگه اعزام به خدمت بدون غیبت و اضافه خدمت به تاریخ اعزام 1400/04/01 یا  1400/05/01 یا 1400/06/01می باشند ، از روز دوشنبه مورخ 1400/01/16 در شهرستان ها و مناطق اعلام نیازشده آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1400/01/21 ادامه می یابد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان افزود: سهمیه اختصاص یافته به استان آذربایجان شرقی امسال نسبت به سال گذشته از 100 نفر به 98 نفر کاهش یافته است. 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه در صورت داشتن شرایط مذکور از روز دوشنبه مورخ 1400/01/16 می توانند با مراجعه به سایت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان به نشانی  poshtibani.ea.medu.ir، از تعداد نیازها و تعداد سهمیه اختصاص یافته به هرکدام از شهرستان ها و مناطق اطلاع حاصل نموده و سپس با دردست داشتن مدارک لازم (که در قسمت اطلاعیه های همین سایت اعلام شده است) به شهرستان یا منطقه ای که تمایل به جذب به عنوان معلم وظیفه دارند ، مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و در پایان رسید تحویل مدارک دریافت نمایند.

وی به داوطلبان توصیه نمود قبل از ثبت نام ، شرایط خدمت سرباز معلمی را به دقت مطالعه و براساس آگاهی قبلی اقدام به ثبت نام نموده و پس از ثبت نام و دریافت رسید مدارک نیز مفاد اطلاعیه بعدی را که در خصوص اعلام نتایج و ... در همین سایت درج خواهد شد ، به دقت مطالعه و براساس آن اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :