مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان از تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 05 April 2021

بیماران خاص دامغانی واکسن کرونا دریافت کردند

 

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر پورمحمدی اظهار کرد: این تزریق واکسن کووید 19 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به آن دسته از بیماران خاص که فرایند درمان خود را در بیمارستان ولایت پیگیری می‌کنند، تزریق شد.

وی ادامه داد: بیماران هموفیلی، دیالیزی و تالاسمی دریافت کننده واکسن کرونا  بعد از دقایقی تحت نظر، با حال عمومی خوب و رضایت بخش کلینیک تخصصی را ترک کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان از مشخص کردن تاریخ تزریق دوز دوم این واکسن و اعلام آن به بیماران خاص دامغانی خبر داد و گفت: به این گروه از دریافت کنندگان واکسن کرونا، تاریخ مرحله دوم واکسن اعلام شده تا در تاریخ پعیین شده برای دریافت و تزریق مرحله دوم واکسن به بیمارستان مراجعه داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی جدید کرونایی این شهرستان بر ضرورت توجه بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: برای مقابله موثرتر با همه‌گیری، برای قرنطینه خانگی موارد مثبت در سریعترین زمان ممکن، رهگیری افراد دارای تماس نزدیک با موارد مثبت و انجام تست سریع و در صورت لزوم تست PCR در مناسب‌ترین زمان در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

دکتر پورمحمدی از انجام غربالگری در کارخانه های سطح شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این در خصوص عدم حضور افراد مبتلا در محل کار با بکارگیری نرم‌افزار ماسک توسط کارفرمایان و مسئولین ادارات مختلف، غربالگری کلیه کارکنان و پرسنلی که با علائم سرماخوردگی و مشابه به محل کار بازگشته‌اند، برنامه‌ریزی شده و سطح نظارت‌ها در این بخش نیز افزایش یافته است.

وی با تقدیر ویژه از مدافعان سلامت، از تشدید نظارت‌ها بر اساس شرح وظایف شبکه بهداشت و درمان و متناسب با آخرین ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با بیماری کووید۱۹، خبر داد و گفت: همکاران ما در همه بخش‌ها همه تلاش خود را برای مقابله با این بیماری عالمگیر و خدمات‌دهی به مبتلایان احتمالی در بیمارستان ولایت دامغان به کار می‌گیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار