ادعای ایل جورناله:
مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس حالا نزدیک تر از همیشه برای بازگشت است.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 05 April 2021

به گزارش  تابناک سمنان یوونتوس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از حذف از لیگ قهرمانان به دست پورتو، یک سلسله نتایج بد در سری آ باعث شده تا شانس دهمین قهرمانی متوالی این تیم تقریبا غیرممکن شود چرا که اکنون فاصله با اینتر صدرنشین به فاصله 10 هفته تا پایان 12 امتیاز است.

 

 

 

یوونتوس شنبه شب در دربی تورین با تساوی 2-2 متوقف شد و تا دقیقه 81 نیز از حریف خود عقب بود که کریستیانو رونالدو توانست با گل خود نجات بخش شود. در حال حاضر شانس قهرمانی از دست رفته و یووه حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز در خطر می بیند.

پس از 28 بازی یووه و ناپولی از لحاظ امتیاز برابر هستند و چهارشنبه شب باید بازی عقب افتاده خود را برگزار کنند که نتیجه اش بسیار حیاتی است.

طبق ادعای روز گذشته توتو اسپورت، شکست یا تساوی یووه منجر به اخراج آندره آ پیرلو خواهد شد.

 

 

 

 

امروز در همین رابطه ایل جورناله گزارش داده که گزینه مورد علاقه یوونتوس برای جانشینی پیرلو مکس آلگری است و او همراه به اندره آ انیلی مالک یووه دربی تورین را کنار هم تماشا کرده اند و در این چند روز مذاکراتی مثبت هم داشته اند.

آلگری دو سال پیش و پس از کسب 5 قهرمانی متوالی از سمتش اخراج شد و در این مدت ترجیح داده هدایت تیمی را قبول نکند ولی اخیرت گفت که تابستان پیش رو به نیمکت مربیگری باز خواهد گشت.

بازگشت آلگری خبر خوبی برای رونالدو نیست چرا که فوق ستاره پرتغالی از سیستم های دفاعی او همواره گلایه داشت و یکی از دلایل برکناری آلگری در تابستان 2019 نیز همین قضیه بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار