سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز سه شنبه به منظور بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح چند طرح علمی و پژوهشی، و حضور در نشست شورای اداری، در قالب سفری یک روزه، به شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان وارد شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 06 April 2021

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد استان سمنان شد

 

به گزارش تابناک سمنان معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در بدو ورود به استان سمنان با حضور در پارک علم و فناوری استان در شهرستان شاهرود گام اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری را افتتاح و در ادامه مراکز رشد شماره ۲ و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در این شهرستان را نیز افتتاح می‌کند.

وی در ادامه بعد از بازدید از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری‌ها و فناوری‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح می‌کند.

ستاری در ادامه سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش‌بنیان ریخته‌گری دقیق پارس و شرکت دانش‌بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی بازدید می‌کند.

معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان می‌رود و  با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان،  آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM  را افتتاح می‌کند.

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهوری عصر امروز در شهرستان سمنان علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، مرکز رشد پورسینا پارک علم و فناوری استان سمنان را نیز بهره برداری می‌کند و در نشست شورای اداری استان در استانداری نیز حضور می یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار