رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۸۵ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در شرق استان وخیم است.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 06 April 2021
 
۸۵ بیمار جدید کرونایی در شاهرود و میامی شناسایی شدند

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت منتهی به روز سه شنبه ۸۵ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده است، بیان کرد: در این بازه زمانی شاهد مراجعه سرپایی ۲۲۰ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و دیگر مراکز درمانی با علائم کرونا بودیم که رکورد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا در شاهرود و میامی وخیم است، ابراز کرد: مردم حتماً از تجمعات دوری کرده و استفاده از ماسک و لوازم حفاظت در برابر ویروس کرونا شامل دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی را فراموش نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مجدداً فشار مضاعفی بر کادر درمانی شهرستان‌های شاهرود و میامی وارد شده است، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار با تست مثبت کرونا بستری شده‌اند.

چمن با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۵ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی بستری هستند، ابراز کرد: متأسفانه شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در این منطقه هستیم.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان است همچنین درباره کرونا باید گفت هیچ شهرستان آبی یا سفید از بابت رنگ بندی کرونایی در این استان وجود ندارد. از آخرین باری که بیش از دو شهرستان استان در وضعیت سفید قرار داشتند ۹ ماه گذشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار