معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دانش‌بنیان وارد شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 06 April 2021

تأکید معاون رئیس‌جمهور بر حضور بخش خصوصی در حوزه‌های دانش‌بنیان

 

 به گزارش تابناک سمنان سورنا ستاری شامگاه امروز در نشست شورای اداری استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و اثرگذاری اجرای طرح‌های نوآورانه و تولید محور اظهار داشت: این رویکرد در حوزه مصرف بهینه آب و حفظ منابع آبی و مقابله با کم‌آبی در تقویت حوزه کارآفرینی بسیار حائز اهمیت است.

وی حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری را از طرح‌های نوآورانه در حوزه مصرف بهینه آب اعلام کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار داشت: تا زمانی که مصرف آب بهینه نشود و توجهی بر موضوع بازیابی آب و فاضلاب نشود استفاده از فناوری در حوزه مقابله با کم‌آبی بی‌اثر است.

ستاری با اشاره به پاره‌ای از مشکلات حوزه علم و فناوری در استان سمنان گفت: این مشکلات و موانع با تقویت مشارکت بخش خصوصی رفع می‌شوند.

وی کمبود سرمایه‌گذار را یکی از مهم‌ترین مشکلات در راستای توسعه پارک علم و فناوری استان سمنان عنوان کرد و افزود: این استان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت دارد بااین‌وجود اما کمبود جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه قابل‌قبول نیست.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تأکید کرد: باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان اقدام شود.

ستاری صندوق پژوهش و فناوری را محور توسعه استان سمنان دانست و گفت: با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی باید سرمایه ثبتی این صندوق افزایش یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار