سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گزینه هدایت تیم ملی کنگو شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 07 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سایت nieuwsblad بلژیک در این باره نوشت: میشل پرودم، مربی بلژیکی و نایب رئیس فعلی باشگاه استاندارد لیژ یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی کنگو است و با وی مذاکراتی هم صورت گرفته اما باشگاه استاندارد این پیشنهاد را بی جواب گذاشته است.

 

این سایت در ادامه نوشت: ویلموتس مطمئناً یکی دیگر از گزینه‌های روی میز است. این واقعیت که او تجربه مربیگری در عرصه ملی را دارد و بلژیک را به جام جهانی ۲۰۱۴ و مسابقات قهرمانی ۲۰۱۶ اروپا رساند، یک امتیاز محسوب می‌شود. او هم چنین در سال ۲۰۱۷ تیم ساحل عاج را هدایت کرد؛ اگرچه این داستان بعد از ۶ مسابقه به پایان رسید. مسئولان فدراسیون فوتبال کنگو قصد دارند کریستین بیه‌مبه را از هدایت این تیم برکنار کنند و به دنبال مربی جدید و فرانسوی زبان هستند.

 

مارک ویلموتس پیش از اینکه گزینه هدایت تیم ملی کنگو شود هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت. شروع خوب او در تیم ملی فوتبال ایران با باخت در برابر عراق و بحرین بد تمام شد و بعد از این شکست ها او از فدراسیون فوتبال به شورای حل اختلاف فیفا شکایت کرده و با وجود دریافت دو میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ایران خواهان دریافت همه مبالغ قرارداد خود شده است.  پرونده این مربی هم اکنون در دادگاه عالی ورزش در جریان است. به نظر می رسد در صورت حضور مارک ویلموتس در تیم ملی کنگو این پرونده با واکنش تازه ای از سوی فیفا همراه شود. او در صورتی مجاز به دریافت همه مبلغ قرارداد خود از فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود که تا پایان مدت قراردادش راهی تیم جدیدی نشود. مارک ویلموتس پیش تر گزینه هدایت تیم های بلژیکی هم می شد اما گویی اصراری به حضور در یک تیم جدید تا پایان مدت قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران ندارد تا همه مبلغ قرارداد خود را با رای فیفا دریافت کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار