رئیس هیات هندبال استان سمنان گفت: نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور با حضور ۷۴ بازیکن در شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 07 April 2021

اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در شاهرود آغاز شد

 

به گزارش تابناک سمنان مریم رضاییان با بیان اینکه این اردو برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده برگزار می‌شود، افزود: ۷۴ بازیکن در ۲ گروه به این اردو تدارکاتی دعوت شدند که ۳۷ نفر درگروه اول و ۳۶ نفر در گروه دوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان و مربیان حاضر در این اردو تست "پی سی آر" جهت شناسایی ابتلا به ویروس کرونا دادند، اظهار داشت: اردوی گروه اول از ۱۷ تا ۲۰ فروردین و گروه دوم از ۲۰ تا ۲۳ فروردین در شاهرود برگزار می‌شود.

رضاییان با بیان اینکه سرپرست این اردو «جابر قمی» دبیر هیات هندبال استان سمنان است، تصریح کرد: این اردوی تدارکاتی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

رئیس هیات هندبال استان سمنان ادامه داد: «مهدی رهبری» سرمربی و «حمیدربانی‌کیا»، «محمدرضا جعفرنیا» و «محمدسیاوشی» مربیان این اردوی تدارکاتی هستند.

به گفته وی، ۱۴ بازیکن از این استان به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شدند که انتظار می‌رود از فرصت میزبانی استفاده کنند و با قدرت در این اردو حضور داشته باشند.

شهرستان شاهرود بهمن ماه سال ۹۸ نیز میزبان اردوی یک هفته ای تیم ملی هندبال جوانان کشور بود.

تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود بهمن ماه سال گذشته در بازی نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور با شکست تیم تهران بر سکوی قهرمانی این رقابت ها ایستاد و راهی لیگ برتر شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار