معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را در وضعیت کرونایی جدید تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 07 April 2021

شرایط جدید همه‌گیری کرونا کلیه مأموریت‌های غیرضروری اداری در استان مرکزی را لغو کرد

 

به گزارش تابناک سمنان فاطمه منصوری داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان سمنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا تغییراتی در نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان و حضور کارکنان در محل خدمت در طی یک هفته آینده ایجاد شده است.

وی افزود: از فردا 19 فروردین‌ماه به مدت یک هفته حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار و سمنان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند بدین‌صورت است که تا حضور تا 50 درصد کارکنان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بیان کرد: حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز تا یک‌سوم کل کارکنان تعیین می‌شود.

منصوری در مورد نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی واقع در شهرستان‌های نارنجی‌رنگ گفت: دستگاه‌های ضروری و خدمات رسان مستقر در این شهرستان‌ها باید یک‌سوم کارکنان در وضعیت دورکاری و در سایر دستگاه‌های کمتر ضروری این شهرستان‌ها نیز 50 درصد از کارکنان در وضعیت دورکاری انجام وظیفه کنند.

وی بیان کرد: در تنها شهرستان زردرنگ استان سمنان یعنی آرادان نیز یک‌سوم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کمتر ضروری آرادان در وضعیت دورکاری و صددرصد کارکنان دستگاه‌های ضروری و خدمات رسان این شهرستان نیز به‌صورت حضوری انجام وظیفه می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اظهار داشت: تمام مأموریت‌های اداری غیرضروری کارکنان تا اطلاع ثانوی لغو است و همچنین تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان‌های با وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب با حداکثر 15، 20 و 30 نفر مجاز است.

به گزارش تسنیم، وضعیت رنگ‌بندی قرمز برای سمنان، شاهرود و دامغان و گرمسار و وضعیت رنگ‌بندی نارنجی برای شهرستان‌های سرخه، مهدی‌شهر و میامی و همچنین وضعیت زرد کرونایی برای شهرستان آرادان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار