تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور و معتبر صنعت بازی، اخیراً گفته است که نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Call of Duty که با عنوان Call of Duty WW2: Vanguard شناخته می‌شود، از نظر روند توسعه در وضعیت بدی قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 09 April 2021

به گزارش تابناک سمنان در طول یک ماه اخیر، شایعات و گزارش‌های گوناگونی در خصوص نسخه‌ی بعدی سری Call of Duty منتشر شده است. طبق گزارش‌های معتبر، این نسخه‌ی جدید Call of Duty WW2: Vanguard نام دارد و استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) به عنوان توسعه‌دهنده بر روی آن کار می‌کند. با این حال طبق شایعات جدید، ظاهراً به نظر می‌رسد این بازی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

تام هندرسون در توییت اخیر خود وضعیت بازی Call of Duty WW2: Vanguard را یک فاجعه‌ی کامل توصیف کرده است. همچنین حساب توییتری MW2 OG نیز گفته است که این عنوان از نظر توسعه در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن (Activision) انتشار این بازی را یک سال به جلو انداخته است تا استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بتواند با داشتن زمان بیشتر بر روی نسخه‌ی بعدی سری Modern Warfare کار کند.

هندرسون توضیحات بیشتری را در خصوص وضعیت Call of Duty WW2: Vanguard ارائه نداد، اما ظاهراً همه‌گیری کرونا توسعه‌ی این بازی را با چالش مواجه کرده است. با توجه به عدم تایید رسمی این خبر از سوی اکتیویژن، فعلاً این اطلاعات را به عنوان شایعه قلمداد می‌کنیم. انتظار می‌رود در تابستان آتی شاهد معرفی رسمی این بازی باشیم. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، بازی مذکور با استفاده از موتور عنوان Modern Warfare 2019 یعنی IW8 توسعه می‌یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار