مدیر امور پردیس های استان هرمزگان:
تابناک-مدیر امور پردیس های استان هرمزگان از تفاهم نامه سه جانبه اجرای طرح جهاد تربیتی دانشگاه فرهنگیان با هدف خدمات رسانی آموزشی و تربیتی به دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 12 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، منوچهر ضیائی طرح جهاد تربیتی را به عنوان یک فعالیت فرهنگی همه جانبه ، فراگیر و عام المنفعه برشمرد و اظهار کرد: این طرح سه جانیه با حمایت دانشگاه فرهنگیان، اداره کل آموزش و پرورش و بسیج دانشجوئی و با همت و عزم جهادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

وی تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مناطق فقیرنشین و محروم با هدف تحقق عدالت آموزشی و ارائه خدمات مختلف آموزشی و تربیتی در مدارس نیازمند را از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.

به گفته ضیائی، در واقع این طرح در تلاش است تا با ایجاد فرصت‌های برابر و عادلانه در آموزش جزئی در جهت افزایش بهره¬‌وری عدالت آموزشی گام بردارد.

مدیر امور پردیس های استان هرمزگان اضافه کرد: در این طرح دانشجومعلمان جهادی متقاضی با رعایت تمامی پروتکل¬‌های بهداشتی مدنظر به مناطق از پیش تعیین شده ادارات آموزش و پرورش شهرستان خود یا مکان های معرفی شده اعزام می¬شوند و در حاشیه شهرها، روستاها و در مدارس محروم، یاری‌ رسان دانش¬‌آموزان می شوند.

ایرج بیت اللهی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست، ضمن استقبال از اجرای جهاد تربیتی دانشگاه فرهنگیان، آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان را برای بستر سازی و تحقق اهداف این طرح و کمک به بخشی از دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم اعلام کرد.

وی افزود: رفع مشکلات آموزشی ناشی از زیست بوم کرونا مستلزم استفاده از همه ی ظرفیت های اجتماعی از جمله دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مدارس محروم است.

گفتنی است این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس ناحیه بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان و مدیر امور پردیس های استان هرمزگان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار