سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری های کروناویروس این استان به ۳۳۶ بیمار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 12 April 2021

آخرین آمار فوتی ها و بستری های کرونایی در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور  با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۶۷ مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به ۲۹ هزار و۹۳۱ بیمار رسید.

سخنگوس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از جان باختن سه بیمار مبتلای دیگر در بیمارستان های استان خبر داد و افزود: با جان باختن این سه بیمار جدید، شمار فوتی ها و قربانیان کووید۱۹ در استان از ابتدای همه گیری تا کنون به ۹۵۸ نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص ۳۹ مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی از شناسایی ۲۶۷ مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به تغییر وضعیت رنگی مناطق مختلف استان در یکی هفته گذشته شاهد روند افزایشی مبتلایان بودیم.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان از شهرستان های هشتگانه استان در وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی هستند خاطرنشان کرد: با توجه به سیر فزاینده ویروس در کشور و استان از عموم هم استانی ها انتظار می رود ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از سفر و حضور در هرگونه دورهمی جمعی و خانوادگی اجتناب کنند.

معاون استاندار افزود: بیمارستان های استان هیچ مشکلی در پذیرش مبتلایان احتمالی ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار