آشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: معیار و سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان سمنان برای تحقق شعار سال، زبان اعداد و ارقام و پرهیز از کلی‌گویی است.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 13 April 2021

 

استاندار سمنان روز سه‌شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی کاروگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: پرهیز از کلی گویی در بیان عملکرد سال گذشته بانک ها و دستگاه های اجرایی ضروری است و باید مسئولان عملکرد خود را با زبان اعداد و رقم بیان کنند.
علیرضا اشناگر خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی استان سمنان پرداخت شد که این رقم در سال ۹۸، دستکم ۱۲ هزار میلیارد ریال بود.
استاندار سمنان ادامه داد: ۲۷۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان برگزار شد که در این جلسات مشکلات یک هزار و ۲۳۳ واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی شد و برای گره گشایی از مشکلات این بنگاه ها، ۲ هزار و ۶۵۶ مصوبه گذرانده شد.
وی اضافه کرد: استان سمنان از حیث پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با ۱۳۲ درصد جذب رتبه اول کشور و در بحث مجموع جذب منابع و اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی به صورت مشترک در رتبه دوم کشور قرار دارد که برای ارتقاء جایگاه استان و کسب رتبه اول در این بخش تلاش شود.
آشناگر ادامه داد: عملکرد تعدادی از بانک های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی خوب نیست که در اسرع وقت عملکرد ضعیف این بانک‌ها طی مکاتبه ای به معاون اول رئیس جمهوری و بانک مرکزی گزارش می شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث رونق اقتصادی و تحقق شعار سال با هیچکس تعارف نداریم و در صورت ناتوانی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی استان در گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، بخش نظارتی استان ورود خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار