مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان ۱۲۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال سال ٩٩ درآمدزایی کرد که نسبت به سال قبل از آن افزایش چشمگیری داشت.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 14 April 2021

پست استان سمنان سال گذشته ۱۲۵ میلیارد ریال درآمدزایی داشت

 

به گزارش تابناک سمنان حمیدرضا آقاجانی اظهار داشت: پست استان سمنان سال ۱۳۹۸، درآمدزایی ۸۷میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریالی را ثبت کرد. 

وی ادامه داد: تعداد بسته‌های پستی وارد شده به استان سمنان سال ۱۳۹۸، در حدود یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۹۲ فقره و در سال ٩٩ ترافیک بسته‌های پستی وارده به استان یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۹۶ فقره بود.

وی بیان کرد: ترافیک بسته‌های پستی صادره از سمنان در سال ٩٩ یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۸۶۸ فقره و ترافیک صادره استان در سال ۱۳۹۸ در حدود یک میلیون و ۸۵۱ هزار فقره بود.

آقاجانی یادآور شد: کاهش ترافیک صادره از اداره کل پست استان سمنان در سال گذشته به دلایل مختلف مانند توقف توزیع قبوض کاغذی تلفن بود.

مدیرکل پست استان سمنان تصریح کرد: بدون احتساب توزیع قبوض کاغذی تلفن، ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸افزایش ۳۸ درصدی داشت. 

وی اضافه کرد: با وجود کاهش ترافیک بسته‌های پستی صادره از استان سمنان، اما درآمدزایی، با استقبال مردم از خریدهای اینترنتی و ارتقای خدمات پست استان، افزایش یافت.

مدیرکل پست استان سمنان ابراز داشت: درآمدزایی پست استان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خریدهای اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

وی بیان کرد: رتبه اداره کل پست استان سمنان براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ایران از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ در سال گذشته ارتقا یافت.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک مرسولات و بسته های خرید اینترنتی استان سمنان سال گذشته به میزان ۳۲ هزار فقره و  سال ۱۳۹۸ در حدود ۲۴ هزار و ۳۷۸ فقره بود که آمار نشاندهنده افزایش ۳۵ درصدی استفاده از پست برای جابه جایی بسته‌های خرید اینترنتی از سوی شهروندانااستان سمنان است.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: رویکرد این اداره کل برای رسیدن به اهداف و ارتقای خدمات‌رسانی همدلی،تعامل و مسئولیت پذیری است که با جدیت دنبال می‌شود.

۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت می کنند که ۸۳ واحد از واحدهای پستی در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار