دادستان دامغان از تشکیل ۸۸ فقره تخلف در حوزه اراضی ملی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قضایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان محمد تقی دادستان دامغان با بیان اینکه ۸۸ فقره تخلف در حوزه اراضی ملی دامغان طی سال گذشته تشکیل پرونده شده است، تاکید کرد: عاملان این تخلفات از سوی ضابطین قضائی شناسایی و به دادگاه ارجاع داده شده‌اند.

او افزود: دستگاه قضائی دامغان با هدف حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و کاهش تخلفات در اراضی ملی نقش مهم و تأثیر گذار داشت و این مهم نیز در سال جاری تقویت خواهد شد.

دادستان دامغان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه، ضابطان قضائی در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی هیچ‌گونه مماشاتی ندارند و برابر مقررات و قانون برخورد و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضائی ارسال می‌کنند.

گلی با بیان اینکه منابع طبیعی در نوک پیکان مبارزه با زمین‌خواری قرار دارد، افزود: ریشه کنی پدیده زمین خواری در سطح اراضی ملی به طور جد در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد و در این راستا با افراد سود جو و فرصت طلب که اقدام به تصاحب اراضی ملی کرده، برخورد خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار