مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دارند، برای خدمت سربازی فراخوانده شدند.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 20 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: این افراد باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند

 
سرهنگ پیوندی افزود: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  به اضافه ۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
 
به گفته او ، مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم می‌بایست روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
 
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد و خانواده درجه یک شهدا را به همراه خود داشته باشند.
 
معاون وظیفه عمومی استان گفت: برای پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا، مشمولان در روز اعزام در مرکز وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح ، معاینه  می شوند.
 
او تاکید کرد: حاضر نشدن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
 
متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار