کمک ویژه خیرین در راه حق ؛
تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساخت سرپناه و احداث واحد مسکونی ویژه کودکان بی سرپرست و گام‌ براشتن در این مسیر، امری ارزشمند، دلی و خداپسندانه است.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 06 May 2021

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی و هماهنگی به منظور احداث واحد مسکونی خیّرساز ویژه کودکان بی سرپرست استان توسط خیر فعال در این حوزه، گفت: این اقدام، امری خیر و مبارک است و نیاز است تا از تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق آن استفاده کنیم و می توانیم از ظرفیت انجمن خیّرین ‌مسکن ساز استان برای بسترسازی و همچنین تسریع در اقدامات لازم در این خصوص استفاده کرد.
منوچهر فخری همچنین ادامه داد: در صورت مساعدت در خصوص تسهیل در تامین زمین در شهرهای استان، خیّر فعال در این حوزه ساخت مسکن ویژه این‌ کودکان را به صورت خیّر ساز در دستور کار قرار می دهد.
فخری از مساعدت ویژه و همه ‌جانبه مجموعه استانداری و استاندار سمنان از این امر خیر خبر داد و تاکید کرد: برنامه ریزی ها برای تسریع در اجرایی شدن این امر خداپسندانه و خیر به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه ضمن ‌تقدیر از این اقدام خیر و خداپسندانه خیّر فعال در این حوزه، اظهار داشت: این مهم ‌فرهنگ سازی ویژه ای در خصوص حمایت از کودکان بی سرپرست استان در آینده به همراه خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه انشاالله پیگیری ها در دستور کار قرار می گیرد تا این اقدام‌ خیر در تمامی شهرهای استان نیز تسری یافته و اجرایی شود، افزود: دستگاه های متولی امر در این خصوص با هماهنگی ویژه، از حداکثر ظرفیت و مساعدت خود برای تحقق این امر خیر و خداپسندانه اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار