مهاجم تیم ملی همچنان در رادار آ. اس. رم
اگر ادین ژکو با مسئولان باشگاه رم به توافق نرسد، سردار آزمون و مائورو ایکاردی گزینه‌های جانشینی او محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 08 May 2021

به گزارش تابناک سمنان  سردار آزمون در حالی آماده حضور در دیدار بیست و نهم زنیت در فصل 2021-2020 لیگ روسیه می‌شود که همچنان گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده ورزشی او نقل محافل است. واقعیت اینکه نمی‌توان جلوی شایعات و اخباری که از علاقه باشگاه‌های مختلف به مهاجم تیم ملی منتشر می‌شود را گرفت. سردار فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ روسیه را تصاحب کرد و این فصل هم با اختلاف سه گل نسبت به آرتم زوبا، مدعی اصلی به دست آوردن کفش طلای لیگ روسیه است.

 

از طرفی دیگر سابقه طولانی سردار از بازی در لیگ روسیه، گلزنی‌ در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا و گشودن دروازه بزرگانی نظیر بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، آژاکس، اندرلخت، ویارئال، فنرباغچه، لیون و بنفیکا همه و همه دست به دست هم داده تا آزمون همچنان یکی از مهاجمان حاضر در بازار داغ نقل و انتقالات باشد.

 

 
 

همچنین گلزنی‌های متعدد آزمون برای تیم ملی ایران و البته فقط باقی ماندن یک سال از قرارداد او با زنیت نیز مزید بر علت شده تا باشگاه‌هایی بزرگ برای جذب این مهاجم 26 ساله امیدوار باشند و البته اقدام‌هایی نیز انجام بدهند. طی روزهای اخیر بحث پیشنهاد باشگاه رم به زنیت برای جذب سردار منتشر شده و البته حالا اخبار جدیدی پیرامون آن به گوش می‌رسد.

 

گفته می‌شود اولویت ژوزه مورینیو و مدیران رم، حفظ ادین ژکو، مهاجم باتجربه و اهل بوسنی تیم‌شان است. ژکو با سابقه بازی برای منچسترسیتی و گلزنی‌های متوالی در ترکیب تیم ملی بوسنی، همین پنجشنبه شب هم دروازه منچستریونایتد را باز کرد و یکی از عوامل کسب پیروزی رم در بازی برگشت بود. فعلاً مسئولان باشگاه رم با ادین ژکو به توافق نرسیده‌اند و مشخص هم نیست که تا چه زمانی منتظر نتیجه آن می‌نشینند.

 


اگر به هر دلیلی، ادین ژکو از رم جدا شود و پیراهن باشگاه جدیدی را بپوشد، آنوقت مسئولان این باشگاه مذاکره با یک مهاجم مرکزی را جدی‌تر پیش خواهند برد. مهاجمی که می‌تواند سردار آزمون باشد که در زنیت بهترین گلزن محسوب می‌شود و یا مائورو ایکاردی که این روزها عضو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است اما دوران خوبی را سپری نمی‌کند.


سردار اما بی‌تفاوت به تمام این مسائل، تنها به دیدار مقابل اوفا فکر می‌کند که شنبه رأس ساعت 30/15 آغاز خواهد شد. دیداری که می‌تواند آقای گلی سردار را تا حدودی قطعی کند. بخصوص که اوفا تیم پانزدهم جدول رده‌بندی است و باید برای بقا در لیگ بجنگد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار