استاندار سمنان:
تابناک سمنان : علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت:با آغاز روند نزولی کرونا، استان سمنان از وضعیت رنگ بندی قرمز به نارنجی تغییر رنگ پیدا کرد.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 08 May 2021

امتحانات دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزارمی‌شود - ایرنا

استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که استان‌سمنان روند نزولی شیوع کرونا را آغاز کرده و پیک چهارم را به اتمام رسانده است.
او ضمن تقدیر از همکاری مردم، کسبه و اصناف در کنترل این بیماری در استان افزود: استان سمنان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

علیرضا آشناگر به تعطیلات عید سعید فطر هم اشاره کرد و گفت: تردد‌های بین جاده‌ای از روز ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور با هر نوع رنگ بندی ممنوع است.

استاندار سمنان از برگزاری حضوری امتحانات سراسری خبر داد و تاکید کرد: برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با انجام تست‌های کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

علیرضا آشناگر از خارج شدن وضعیت سمنان از قرمز به رنگ نارنجی کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: ۶ شهرستان استان به رنگ نارنجی و ۲ شهرستان ارادان و میامی در رنگ بندی زرد کرونایی قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار