توپ و تشر علیه شادی پرسپولیسی‌ها
مربی پرسپولیس یک بار دیگر نقشی بالاتر از جایگاه خود در نیمکت به جا گذاشت؛ کم کردن جنجال پایان بازی و البته فریاد برای پایان دادن به جشن برد در دربی.
کد خبر: ۹۶۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 15 May 2021

به گزارش  تابناک سمنان  حضور پررنگ کریم باقری در صحنه درگیری لحظات پایانی همان چیزی که بود که هر کسی می‌توانست انتظار آن را داشته باشد. باقری بارها در صحنه‌هایی مشابه با ورود به صحنه به دنبال پایان دادن به جنجال بوده و اینبار هم بازیکنان تیمش با فریادهای آشنای کریم باقری و دور کردن او از محل درگیری، به سمت زمین خودی رفتند.

 

باقری که در این فصل دو بار برابر فولاد خوزستان و سپاهان بازیکنان تیمش را از صحنه‌های درگیری دور کرده بود، اینبار هم ثانیه‌هایی بعد از درگیری خود را جلوی نیمکت استقلال رساند و اولین نفری که مورد هدف او قرار گرفت، فرشاد فرجی بود. مدافع پرسپولیس که درگیری تندی را با بازیکنان حریف و خصوصا بهزاد غلامپور دنبال می‌کرد، حتی در یک صحنه با سیلی کریم باقری مواجه شد که قصد داشت وی را از دنبال کردن این حاشیه دور کند.

 

 

 

 

مربی پرسپولیس در نهایت نیز به هدف خود رسید و با هر مشقتی بود توانست ماجرا را فیصله دهد. هر چند این ماجرا با دریافت کارت قرمز بازیکن کم تجربه تیمش در دربی (فرشاد فرجی 45 دقیقه در زمین حضور داشت) همراه بود.

 

اما شاید اوج کار کریم باقری را می‌توان لحظاتی بعد از سوت پایان بازی محمدرضا اکبریان دانست. جایی که بازیکنان پرسپولیس سرمست و خوشحال از برد به جشن و پایکوبی مشغول بودند. کنعانی زادگان یزله همیشگی‌اش را اجرا می‌کرد و بازیکنان دیگر هر کدام هر چه در توان داشتند به جشن برد مشغول بودند. این در حالی بود که بازیکنان مغموم استقلال سر در گریبان و مسیر رختکن را  می‌رفتند.

 

 

 

 

در این لحظه کریم باقری وارد ماجرا شد و با فریادهای دوباره خود و تشرهای تندی که داشت، بازیکنان را از ادامه شادی منع کرد و از آنها خواست وارد رختکن شوند تا به این شکل باعث ناراحتی بیشتر رقیب خود نشوند. این موضوع هم اتفاقی تکراری البته از سوی کریم باقری بود؛ جایی که او در دوره بازی‌اش نیز بعد از گلی که به استقلال زد و زمینه ساز برد پرسپولیس بعد از مدت‌ها مقابل رقیب دیرینه شد، اعلام کرد به احترام هواداران ناراحت حریف شادی و کنایه‌ای را متوجه آنها نمی‌کند.

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار