از اول خرداد؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: از تاریخ یکم خردادماه ساعات کار ادارات استان از ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 19 May 2021

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان  گفت: به استناد مصوبه هیئت وزیران و نامه ارسالی وزیر نیرو، موضوع تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما و  درخواست شرکت توزیع برق استان مبنی بر ضرورت مدیریت مؤثر پیک بار مصرف برق و نظر به لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از قطع برق چاه‌های آب شرب و هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی مقابله با کرونا ، مطرح شد.

وی گفت: توجه به بخشنامه‌های ارسالی در خصوص مدیریت مصرف انرژی مورد تاکید و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، تمام تأسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

فاطمه منصوری افزود: ساعت کار اداری دستگاه اجرایی استان از تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۰ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ و روز پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ تعیین می‌شود. بدیهی است ساعت کار بانک‌ها و مراکز خدماتی و درمانی و اورژانس، تابع شرایط خاص خود هستند.

منصوری بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای مفاد بخشنامه فوق و مدیریت ساعت کاری کارکنان با توجه به امکان بهره برداری از دور کاری در اجرای وظایف با رعایت ملاحظات قانونی، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار