پولم حاضر است و آماده مذاکره‌ام
آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشین استقلال تأکید کرد، برای خرید این باشگاه با هر رقمی که اعلام شود، آماده است.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 21 May 2021

آتیلا حجازی: استقلال را با هر قیمتی که بفروشند می‌خرم / پولم حاضر است و  آماده مذاکره‌ام | سایت انتخاب

 

 

به گزارش تابناک سمنان  این روزها دوباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط دولت مطرح شده و جالب اینجا است که بحث واگذاری این دو باشگاه باعث خواهد شد تا برخی اشخاص هم برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال پیش‌قدم شوند. آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی درباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار ایران می‌گوید:

 

من حاضرم با مسئولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.


او در پاسخ به این پرسش که «چقدر احتمال می‌دهید بحث واگذاری این دو باشگاه مثل دو دهه گذشته فقط در حد شایعه نباشد؟»، تاکید می‌کند: نمی‌دانم بالاخره این تصمیم را می‌گیرند یا خیر، ولی اگر قرار است بفروشند قطعاً به شخص نمی‌فروشند. در نهایت اگر قرار است سهام این باشگاه‌ها را واگذار کنند، یک نهاد یا مؤسسه پیدا می‌کنند که مربوط به دولت باشد و آن را به فرد نمی‌دهند. واقعاً اگر قرار است باشگاه را واگذار کنند من حاضرم بخرم و پولش هم مهم نیست.


حجازی در مورد اینکه هدفش از خرید سهام باشگاه استقلال چیست، می‌گوید: من برنامه‌های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و هواداران هستند، واگذار شود. اگر من سهام را بخرم انگار که این باشگاه به هواداران واگذار می‌شود و از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می‌کنند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار