مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: پرداخت تسهیلات به شرکت‌ها و فعالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به میزان ۹۰ میلیارد ریال تایید شد.
کد خبر: ۹۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 23 May 2021

۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات سمنان پرداخت می‌شود

به گزارش تابناک سمنان سیدیاسر حسن پور  در نشست کارگروه اعطای بسته تسهیلات حمایتی به فعالان حوره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان افزود این تسهیلات کم‌بهره به ۶ شرکت متقاضی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال در این استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به موافقت با پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره‌شده به شرکت ها و فعالان حوزه فاوا استان ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه و ارتقای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، توسعه اشتغال‌آفرینی، تسهیلات ویژه ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

وی بیان کرد: از تعداد ۶ طرح متقاضی، ۳ طرح در بخش شرکت های غیرنوپا و ۳ طرح در بخش کسب و کارهای پلتفرمی مورد بررسی قرار گرفت و با پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها موافقت شد.

وی با اشاره به استقبال جوانان از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات، افزود: با ارائه تسهیلات کم بهره می توان کسب و کارهای جدید و اشتغال پایدار در استان ایجاد کرد و از این طریق اثرات مثبتی در رشد اقتصادی استان به وجود آورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: تسهیلات نقدی و غیرنقدی از طریق سامانه های ایران کارفا، ایران‌نوآفرین و با انعقاد تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و پست بانک به کسب و کارهای واجد شرایط پرداخت می شود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به پایگاه توان آفرین به نشانی اینترنتیtavanafarin.ito.gov.ir   مراجعه کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار