امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه جهان نظاره‌گر انتخابات ایران است، گفت: با حضور پر شور مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، تجلی حضور ملت بار دیگر آشکار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 28 May 2021

جهان نظاره‌گر انتخابات ایران/ صیانت از شورای نگهبان یک وظیفه است

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه خرداد ماه ۱۴۰۰ دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه با حضور پر شور مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد تجلی حضور ملت بار دیگر آشکار خواهد شد، ابراز داشت: جبهه کفر و نفاق تمام تلاش خود را بر عدم مشارکت و حضور مردم ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد گذاشتند که انتخابات کم رنگ باشد که باید تلاش شود انتخابات پر شور را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد روز بصیرت افزایی ملت ایران است که حضور و مشارکت خود را در پای صندوق‌های اخذ رأی به رخ جهانیان خواهند کشید، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قوی و قدرتمند است که با حضور و رأی ملت ایران تقویت شود.

امام جمعه دامغان همچنین به نقش و جایگاه شورای نگهبان اشاره و بر صیانت از نهاد تاکید کرد و گفت: نباید از شورای نگهبان مصلحت سنجی را توقع داشته باشیم، بلکه این نهاد بر اساس قانون در بررسی صلاحیت‌ها تلاش می‌کند لذا صیانت از شورای نگهبان، در برابر هجمه‌ها و تخریب‌های صورت گرفته یک وظیفه ملی و شرعی است

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار