جلالی گفت: افزایش ظرفیت ۴۰ درصدی واحدهای تولیدی طی سال ۹۹ این شهرستان را در رتبه نخست شهرستان‌های استان سمنان در زمینه حمایت از صنایع قرار داد.
کد خبر: ۹۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 29 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود  به عملکرد ستاد حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان شاهرود در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری ۱۸ نشست به منظور حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان  موجب شد تا شاهرود در این شاخص نیز رتبه نخست استان را از آن خود کند.

او اظهار داشت: همچنین در بخش احیای واحدهای راکد نیز شاهرود با احیای ۲۹ واحد تولیدی در جایگاه نخست در بین دیگر شهرستان های استان سمنان ایستاد.

فرماندار شاهرود یادآور شد: سال گذشته ۲۸ طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد شهرستان تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

جلالی ابراز داشت: شهرستان شاهرود هم اکنون با دارا بودن یک هزار و ۴۰۷ واحد تولیدی، ۲۷ درصد واحدهای تولیدی استان سمنان در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: از مجموع ۲ هزار و ۸۳۷ واحد تولیدی که در سال گذشته در استان سمنان با ظرفیت کامل فعال بودند، شهرستان شاهرود سهم ۳۸ درصدی را به خود اختصاص داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار