در صورت  قطع برق ؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: باتری هر سایت آنتن تلفن همراه بسته به میزان ترافیک و بار منطقه حداکثر ۲ ساعت، در صورت قطع برق، تامین‌کننده انرژی مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۶۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 29 May 2021

ايتنا - بالاترین پوشش 3G و 4G ایران در اختیار همراه اول / فاصله عمیق  ایرانسل و رایتل با رقیبشان!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ها افزود: اختلال در ارائه خدمات پهن باند همراه به دلیل قطعی های پی در پی و خارج از برنامه برق به مدیریت بحران نیاز دارد.

وی با اشاره به قطعی های مکرر و خارج از برنامه برق گفت: تمامی هماهنگی ها و تمهیدات لازم برای روشن ماندن سایت های  BTS  همراه به کار رفته است اما هنگامی که برق یک منطقه و به تبع آن برق سایت های ارتباطی آن منطقه قطع می‌شود، بسته به میزان ترافیک و بار سایت، حداکثر ۲ ساعت باتری های سایت های BTS  می توانند از خاموش شدن آن جلوگیری کنند.

سید یاسر حسن پور تاکید کرد: ولی با توجه به قطعی های پی در پی برق سایت های BTS  فرصت کافی برای شارژ مجدد باتری ها فراهم نشده و در قطعی های بار دوم و بیشتر برق، امکان خاموش شدن کل سایت وجود دارد. در این صورت آنتن دهی از نزدیکترین سایت روشن در منطقه انجام می‌شود و با توجه به افزایش تقاضاهای آنتن‌دهی سایت های روشن، فناوری های اینترنت همراه سایت BTS خاموش و فقط پوشش صوتی بیشتر ادامه می یابد و به همین دلیل قطعی های اینترنت همراه دور از انتظار نیست .

حسن پور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا و نیازهای اساسی مردم به فضای مجازی در جهت بهره‌مندی از خدمات آموزشی و خدمات دولت الکترونیکی-بانکداری که در بستر فضای مجازی ارائه می شود، تمامی هماهنگی های مدیریتی و تدابیر فنی لازم مانند تعویض و تکمیل باتری های سایت های BTS  جهت روشن ماندن سایت‌ها بیش از ۲ ساعت و اعزام دیزل ژنراتور سیار به سایت‌های  BTS  در صورت لزوم جهت جلوگیری از خاموش شدن سایت های BTS انجام شده است.

وی همچنین گفت: اما با توجه به قطعی‌های بی برنامه و پی در پی برق هر سایت BTS و نبود زمان کافی برای شارژ کامل باتری های آن، و همچنین محدود بودن تعداد دیزل ژنراتورهای سیار، خاموشی سایت ها اجتناب ناپذیر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار