معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از تشکیل کمیته پشتیبانی و مانع زدایی از واحدهای تولیدی و صنعتی باهدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 01 June 2021
 
تشکیل کمیته پشتیبانی و مانع زدایی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان سمنان

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی‌نژاد در جلسه رسیدگی به واحدهای راکد استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: تمرکز مدیران اقتصادی و صنعتی استان سمنان در حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران از ابعاد مختلف باشد.
وی خاطر نشان کرد: در حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی از کلی گویی پرهیز شود و در صورت ضرورت جزئی ترین مشکل یک واحد صنعتی هم در جلسات اقتصادی استان مطرح و بررسی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد:‌ نوسانات قیمت ارز و بی ثباتی در قیمت مواد اولیه از مشکلات اساسی تولیدکنندگان و صنعتگران بوده و علت مشکلات به وجود آمده هم ناشی از تحریم و فشارهای خارجی است.
شریفی نژاد تصریح کرد: درصد سوء مدیریت مدیران صنعتی و اقتصادی استان سمنان در ایجاد مشکلات اساسی برای صنعتگران بسیار کم و ناچیز است و این درصد پایین هم باید در سال جاری با جبران عملکردها به صفر برسد.
وی اضافه کرد: کاغذبازی های اداری در رسیدگی به مشکلات بخش صنعت و تولید معنا ندارد و تسریع در پاسخ به استعلام های سرمایه گذاری و صنعتی باید به حداقل ترین زمان ممکن برسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:  ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار