اتهامات غیرمنتظره به رئیس
نامه جنجالی امروز زین الدین زیدان برای هواداران رئال مادرید، همچون آوار بر سر مدیران باشگاه و به خصوص فلورنتینو پرز فرود آمد.
کد خبر: ۹۶۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 01 June 2021

به گزارش تابناک سمنان در حالی به نظر می رسید بروفکس سال گذشته لیونل مسی برای باشگاه بارسلونا و درخواست جدایی او جنجالی ترین سند سال های اخیر فوتبال اسپانیا باشد، نامه سرگشاده زیدان برای هواداران رئال از راه رسید. نامه ای که او در آن از دلایل استعفای خود خبر داد.

نامه زین الدین زیدان همچون یک سیلی سنگین و محکم بر چهره فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و دوست قدیمی اش بود.

 

 

 

 

زیدان از نبود اطمینان، از یاد بردن افتخارات و موفقیت های گذشته، درز دادن عامدانه اخبار به رسانه ها از سوی باشگاه و نبود یک پروژه محکم ورزشی به عنوان دلایل استعفایش صحبت کرد تا مشخص شود که یک سال پس از کسب قهرمانی لالیگا، چه بین او و سران باشگاه گذشته است.

رئال با زیدان در لالیگا و لیگ قهرمانان تا به انتها پیش رفت و شانس قهرمانی داشت ولی هیچکدام برای ماندنی شدن او کفایت نمی کرد.
 

 

 

 

اکنون فلورنتینو پرز رئیس رئال، پس از نامه زیدان دو راه پیش رو دارد. یا به همان بیانیه پذیرش استعفای زیدان بسنده کند یا همچون روزی که برای توضیح در مورد سوپرلیگ به ال چیرینگیتو رفت، در یک برنامه پاسخ اتهامات زیدان را بدهد؛ پاسخ کسی که با سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ، دوران باشکوهی را برای رئال رقم زد. کسی که همواره به نظر می رسید با او یک ارتباط قلبی محکم و مشترک دارد.

 

زیدان این بار قلبش را به روی هواداران باز کرد و البته در نامه خود به خبرنگاران نیز حمله کرد. زیدان گلایه دارد که در نشست های خبری بیشتر وقت را به سوال های حاشیه ای و به جنجال بردن تیم اختصاص می دادند و کمتر سوالی در مورد مسائل فنی و فوتبال مطرح می شد.

 

 

 

 

زیدان فصل گذشته در چند مقطع روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نشست های خبری او ناآرام به نظر می رسید، پس از نتایج بد در دور گروهی لیگ قهرمانان و به خصوص پس از حذف برابر آلکویانو در کوپا دل ری اما او توانست رئال را تا روز پایانی فصل امیدوار به قهرمانی نگاه دارد و فضای حاکم بر نشست های خبری نیز رفته رفته آرام تر شد ولی زیدان مشخصا آن روزهای سخت را هرگز فراموش نکرد.

 

 

 

 

جدایی زیدان با گذشت زمان تاثیر منفی خود را نشان خواهد داد. اتفاقی بد برای هر دو طرف، برای باشگاهی که نتوانست بهترین مربی تاریخ خود را راضی نگاه دارد و برای زیدانی که نتوانست به خاطر باشگاه و بازیکنان، خود را با شرایط وفق بدهد.

شاید جذب کیلیان امباپه در تابستان بتواند مسکنی بر درد جدایی زیدان باشد ولی همه اتفاقات غرور انگیز انتهای یک فصل خسته کننده و پرفشار، تنها با یک نامه تحت تاثیر قرار گرفت؛ نامه سرگشاده زیدان.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار