امام جمعه دامغان گفت: ملت ایران ۲۸ خرداد با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگر خلق و در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 04 June 2021

امام جمعه دامغان: انتخابات راه نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلا امام خمینی (ره) این شهر، گفت: در انتخابات خرداد امسال یک حماسه و حضور حداکثری به همت مردم ایران رقم می‌خورد و ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر دشمن را ناکام می‌کند. 

وی ادامه داد: دشمن برای انتخابات ایران نقشه، توطئه و نیت های پلید در سر دارد که با حضور خود همه این توطئه‌ها را خنثی می‌کنیم. 

حسینیان با بیان اینکه هر برگ رای ملت ایران در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت می‌شود، اظهار داشت: مردم قهر انتخاباتی نکنند چرا که انتخابات آبروی ملی و شاخص رشد مملکت ما است که باید وسیله عزت شود. 

وی رای مردم را در آینده کشور تعیین کننده دانست و اضافه کرد: رای به اصلح، شایسته و مدیر خوب می‌تواند کشور را از مشکلات دور کند تا شرایط کشور بهبود یابد.

حسینیان تصریح کرد: مردم برای شوراهای اسلامی شهر و روستا، افرادی را انتخاب کنند که باتجربه، سالم، صادق و دارای صلاحیت لازم باشند و با اقدام‌های زیربنایی به شهر خدمت کنند.

وی ضمن اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: التزام عملی به راه این امام، حاکمیت مبانی جعفری و روشن بینانه است و باید بدانیم امام صادق(ع) در کنار کار فرهنگی، مبارزه با حکومت طاغوت را نیز در برنامه داشتند.

امام جمعه دامغان بیان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها امروز طاغوت اعظم هستند و ما باید همچون امام صادق(ع) با طاغوت زمان خود مبارزه و راه جعفری را دنبال کنیم. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار