فرماندار دامغان با اعلام اینکه ۱۳۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده است، گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دوره گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 06 June 2021

۱۳۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان دامغان تدارک دیده شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی بندرآبادی  افزود: ۹۹ شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای در حوزه اصلی و بخش مرکزی و ۳۹ شعبه برای بخش امیرآباد در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: از مجموع ۱۳۸ شعبه اخذ رای، تعداد ۷۰ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی است که از این تعداد ۳۶ شعبه سیار و ۱۰۲ شعبه به صورت ثابت کار اخذ رای را برعهده دارند. 

بندرآبادی اضافه کرد: به منظور سهولت در رای گیری و فراهم بودن شرایط اخذ رای، در انتخابات ۲۸ خرداد امسال سه شعبه سیار و ۶۷ شعبه ثابت شهری و همچنین در سطح روستاها ۳۳ شعبه سیار و ۳۵ شعبه ثابت تدارک دیده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ستاد انتخابات شهرستان به منظور حضور پرشور مردم، تمام توان خود را به کار گرفته و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند. 

فرماندار دامغان تصریح کرد: در انتخابات پیش رو، حدود ۸۰۰ نفر از عوامل اجرایی، ۷۰۰ نفر از عوامل هیات نظارت و ۱۵۰نفر هیات بازرسی در برگزاری آن مشارکت دارند. 

به گزارش ایرنا، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ در حوزه انتخابیه دامغان، ۶۶شعبه اخذ رای ثابت و ۲۷ شعبه سیار وجود داشت که امسال به دلیل شرایط کرونا، تعداد شعب اخذ رای افزایش یافته است. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار